perjantai 12. marraskuuta 2010

Suuri vihauspostaus

Yksi fakta elämästä: syksyllä on helpompi vihata kaikkea verrattuna kesään tai kevääseen. Sen kunniaksi vihaamme nyt vähän kaikkea. Tän jälkeen on helpompi elää taas hetki vähemmän vihamielisenä.

Mira vihaa:
  • että mulle ei kerrottu että mun lempikouluruoka sisälsi piimää! Mä oon luullu koko elämäni et piimä on vitun pahaa, mut se olikin se kalapuikkojen kans tarjotun tartar-kastikkeen salainen ainesosa!
  • kun useat mua kymmenen vuotta nuoremmat lapset on lahjakkaampia valokuvaajia kuin meikä
  • valtion rautateitä jo vähän valmiiks etukäteen ku ne lakkaa kuitenkin taas pian toimimasta, kun yllättäen syksyn jälkeen tulee talvi
  • sitä kun Salatuille elämille ei ole omaa tv-kanavaa, jolta tulis Salkkareita ympäri vuorokauden
  • kun jotkut ihan kiinnostavat blogit on kiinnostavia lähinnä siksi, että ne ovat pöllineet hienoja valokuvia muilta nettisivustoilta ja pahimmassa tapauksessa eivät muista kertoa edes lähdettä
  • uggeja. Ne vaan on ihan törkeän rumia, enkä ymmärrä miks jengi hommais sellasia.
  • kun mun poikaystävä pelaa Assasin's Creedejä ihan liikaa ja pian tulee uus osa sitä pelisarjaa
  • omaa saamattomuuttaan
  • sitä et ihmiset eivät tajua, kuinka paljon sotkevat, niin kauan kuin joku muu siivoaa jäljet
  • vuodesta toiseen Anastaciaa
  • sitä etten osaa olla katsomatta Big Brotheria, vaikka olisi tehnyt mieli lopettaa jo ajat sitten (eli siinä vaiheessa kun talon viimeinenkin kiinnostava ihminen poistettiin sieltä)
  • blogilistalta löytyy vaan kasvottomien ja värittömien ihmisten "lifestyle"-blogeja, joissa samannäköiset tytöt esittelevät samoja vaatteita ja meikkejä
  • sitä ettei ruukkupersilja kasva ikkunalaudalla yhtä menestyksekkäästi kuin ruukkubasilika
  • sitä et on perjantai ja mulla on tylsää
Maija ja Henna ovat yhdessä nyt ensimmäistä kertaa puoleen vuoteen, eikä tällä hetkellä voi vihata mitään, mutta huomenna luultavasti ottaa päähän:
  • kaikki.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti