torstai 1. lokakuuta 2009

Ihan basic torstai

Moikka kaikki!
Tänään oli ihan perus päivä.
Kävin koululla yhdellä luennolla, joten piti pukeutua akateemisesti.
Sieltä lähdin suoraan töihin, minne en sellasissa hippi vaatteissa voinut mennä, joten olin myös varannut laukkuuni vaihtovaatteet!

011009
Yleiskuvaa päivän asusta
- Villaneule äidin vanha
- Musta t-paita äidin vanha
- Musta kaulahuivi äidin vanha
- Cheap Monday Skyscraperit Jim & Jill alennuksest 20 e
- Saappaat lainattu kämppikseltä
- Baskeri en muista mistä

011009 yksityiskohta
Takaa, viistosti

011009 yksityiskohta 011009 yksityiskohta
(pää,) selkä, olkapää(, peppu, varpaat…. Ja alusta!)

Seuraavaks hyvä vinkki siihen, miten helposti voit vaihtaa vaatetusta tilanteen mukaan!

Täs on jalassa ulkokengät:
ulkokengät

Sit ku meet töihin niin otat ne pois, pistät kenkähyllyyn ja pistät työkengät tilalle!

sisäkengät
- Työsandaalit äidin ostamat

Kas näin! Johan on mukavampi tepastella!

Koulussa pitämäni villariepu oli ihan liian kuuma työskentely paidaksi, joten oli pakko vaihtaa vähän kevyempään… Työpaidan on kuitenkin hyvä ainakin mulla olla pitkähihainen ettei se ole liian kiusoitteleva, koska tuolla käy paljon vanhoja asiakkaita. Ennen kaikkea ne ei ehkä ymmärtäis mun tatskoi… Vaiks ne ei sinällää ookkaa kielletty mut kuka jaksaa selitellä koko ajan niitte merkityksii ja sillai??

työvaatteet
Työasu
- Pusero muistaakseni UFFin europäiviltä

Mun tukka on myös vapaana vähän “erikoisempi”. Se oli vielä kesällä afro, mut sit vähä leikkasin sitä väsymyshumalassa (en siis ollut humalassa vaikka olikin festarit kyllä alla mut olin vaa niin väsyny et nappasin jotku kynsisakset sit käteeni) ja nyt se on jotain kiharan irokeesin ja takatukan väliltä. Leikkisästi kutsun sitä näin: mullet meets afro meets mohawk. Järjestyksel ei oo nii välii…

Mut nii… Et olisin soveliaampi ni leitin etureuhkan:
yliopistoaktivistista kiltiksi tytöksi

Jooo…

Sit työpäivän päätteks kävin Ginalla ettii housui mut en löytäny hyvii..

Täs oon melkein kotona, rappukäytävässä. Vähän nolotti ku just pamahti joku naapuri siihen ku kuvailin itteeni…

töiden jälkeen
- Takki Lontoosta
- Kangaskassi MySpacelta

Nii joo, käväsin sit viel UFFillaki ja siel oli kaikkee aika siistii, mut ostin vaan tän… Saatan vähä tuunailla sitä johonki suuntaan. Mut noi hihat ja toi pitsikaulus on ihania!

uus paita

Joo, mähän en oo vielä ees esitelly itteeni mut en nyt jaksakkaan ku on taas aikanen herätys… Mut pitää se heti sanoo etten mä kauheen kreisisti aina pukeudu… Käytin varmaa viis päivää putkeen samoja perus vaatteita tos ku niin kovasti tykästyin paitaan, jonka poikkis mulle osti… Sen täytyy arvostaa mua tosi paljon :--) (Pusui jos luet!)

Lahja poikaystävältä
- Kissapaita lahja poikaystävältä (Fida, 1,50 e)

Päivän biisi:

Dizzee Rascal – Dance Wiv Me (feat. Calvin Harris & Chrome)

Nonii moikka! Ens kerralla kerron vähä lisää itestäni!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti